#1
de Codatul.
Nume real:Geany
Numele in joc: [RSQ] Codatul
Varsta(Peste 15 ani): 16
Primele 6 cifre din CNP: Ti-l dau in PM daca-mi accepti cererea, nu-l am langa mine.
Email:
kwello.kwelloasd@yahoo.com
Skype: optical.life
Ore jucate: multe

Gradul Dorit:
Fondator +
Helper.
Steam (ON/OFF):off.
De unde ai aflat de server?: Comunitate *
Big like Maffw.*
Ai citit regulamentul?:
hopa,
pateu ,
farfurie...
De cât timp joci pe server: De cand s-a mutat in comunitate.
Donezi:? N-am tupeu.
Ultima oară modificat Sâm Apr 15, 2017 8:01 pm de către
Codatul., modificat 1 dată în total.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.