PREZENTA PE SERVER !

#1
Buna ziua , se apropie sfintele sarbatori de Pasti .. Vreau sa va urez Sarbatori Fericite si Hristos a Inviat !

Totusi in data de 18.04.2017 [Marti] Ora 18:00 cer tuturor adminilor sa isi faca prezenta pe Servarul Romania.EuropaCS.ro pentru a discuta cate ceva , tin sa va anunt ca cine nu va fi ON in acel moment va primi REMOVE! Enjoy!
Imagine

Re: PREZENTA PE SERVER !

#5
Paște Fericit ! :*
Respecta și vei fi Respectat !
ADMIN server România.EuropaCs.Ro
Skype : nevercs1
Y!M : need_cs
Imagine
Imagine

Re: PREZENTA PE SERVER !

#6
Nu pot fi prezent pe 18 .
Cand ingeri pleaca demonul sunt eu insa sa spun ca tu esti ingerul imi e tare greu
Multi mi-au zis ca nu o sa reusesc.
Dar eu nu am renuntat si am tot incercat
Pana cand am auzit :
-L-ai vazut pe dracu” ala chiar a reusit.

Re: PREZENTA PE SERVER !

#8
Nu sunt sigur daca voi fi on.... :/
EFECT PARANORMAL

Adminul nostru care esti pe server
Sfinteasca-se Awp-ul tau
Da-r-ar head Deagle-ul tau
Ferite-ar Dumnezeu de flash
Precum pe dust asa si pe inferno.
Kalash-ul meu cel de toate rundele
Da-mi-l mie astazi
Si ne iarta noua rushurile noastre
Precum la CT asa si la Tero.
Si nu ne duce pe noi in banlist
Ci ne izbaveste de aim,wall si Ogc.

Re: PREZENTA PE SERVER !

#10
Paste Fericit[a]
Multa iarba iti urez.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Încuiat

Înapoi la “Anunturi”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori