Nick: Escape.
Gradul pe care il detii: SuperVizor
Gradul pe care il doresti: ServerManager
Motivul pentru care vrei marire de grad: Activ , Locul 1 in top ( nu ca sa ma laud ) , imi place ideea de Manager
Ore: http://www.gametracker.com/player/Escap ... .RO:27015/
Link ban list: http://www.europacs.ro/forum/viewtopic. ... 25&t=63564
Re: Cerere Escape.
#2
Mereu esti activ dimineata, cand majoritatea adminilor chiar nu sunt, si prin dimineata ma refer de la 7-8 pana la 12. Ceea ce este un lucru bun. Locul 1 in top ceea ce dovedeste ca pe langa activitate, ai destula experienta si stii sa deosebesti un codat de un player normal. Pana acum nu m-ai dezamagit niciodata, din partea mea ai pro 
Serverul de Counter-Strike 1.6
Romania.EuropaCs.Ro <==> 93.119.26.92:27015
Romania.EuropaCs.Ro <==> 93.119.26.92:27015
Re: Cerere Escape.
#3Pro.

Esti activ!
lauda-teLocul 1 in top ( nu ca sa ma laud )
Esti activ!
Mihay. Administrator Europacs Community.
Re: Cerere Escape.
#4Pro.
Esti activ
Esti activ
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

