Propunere:@allevents on
Print-uri(daca este cazul):-
De unde v-ati inspirat:De pe o veche comunitate
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?:Da, va ajuta comunitatea cand vine vorba de subiectul Playeri&XP
Descrierea propunerii:
Pai..la o anumita ora (ex: 23:00-10:00) toate eventurile sa fie on.
Sau la (13:00-14:00) poti stabilii tu ora daca accepti propunerea, eu ti-am dat doar un exemplu.
Playerii ar juca mai mult in intervalul ala de ore, eu stateam si la 00:00 si jucam pentru xp, se facea foarte usor cu toate eventurile on, si avand in vedere ca daca vrei sa-ti faci toate statusurile full ai nevoie de multa activitate, asta ar usura putin munca si ar aduce mai multi playeri.
Propunere @allevents on
#1Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

Mie mi se pare o idee stralucita.Dc? Pai asa poti ajunge, cum a spus si codatul, sa ai toate alea din xp full ca altfel e aproape imposibil sa le faci si plus de asta aduce jucatori sau ii face pe cei care raman sa continue sa joace pt xp.
