[Respins][Cerere 2D]Codatul

#1
• TIP (banner/avatar/semnatura/logo etc)*:Avatar
• Bakground sau Transparent *:bg
• Link imagine*:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... _OYjNqvnT6
• Tema (in locul renderului/strock-ului): :up_finger: :up_finger: :up_finger:
• Textul principal*: Codatul/TheCheater
• Textul secundar:-
• Efectul/efectele dorite:La alegerea voastra
• Culoare text:Rosu sau negru
• Dimensiuni:(160x250 avatar, semnatura 400x200):160x250
• Ultima ta cerere a fost pe(ziua-luna-anul):E prima.
• Tip cerere(2D/3D)*: 2d
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Încuiat

Înapoi la “Cereri 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Bing [Bot] și 2 vizitatori