Nume real:Raul
Numele in joc:What?!
Varsta: 16
Primele 6 cifre din CNP:590256
Email:what_14@yahoo.com
Ore jucate(link gametracker.com):http://www.gametracker.com/server_info/ ... What%3F%21
Gradul Dorit:Care vreti voi.
Steam (ON/OFF):OFF
De unde ai aflat de server?:L-am gasit la internet la cs
Ai citit regulamentul?:"Nu-mi pasa de regulament."
Orele în care ești dispus sa stai pe server:Nu am program intru cand pot
De cât timp joci pe server:1 saptamana si cateva zile
Ești în stare sa donezi minim 1 Euro pe Luna?Nu imi pare rau
Motivul pentru care vrei Admin:Sa ajut sv si sa respecte jucatori regulile sv
Comenzile AMXX pe care le cunosti si ce fac fiecare:
amx_ss (nick) (nr.poze)
Face screenshot-uri unui jucator
amx_kick (nume or userid) (motiv)
Da kick la un jucator
amx_ban (nume sau userid) (timp) (motiv)
Da ban la un jucator
amx_slay (nume sau userid)
amx_slap (nume sau userid) (damage)
amx_map (nume harta)
amx_nick (nume) (nume nou)
amx_transfer nick t/ct
amx_csay color mesaje
amx_voteban nume/ip
Stiu multe dar nu le mai scriu...
Re: [Cerere ADMIN]What?!
#2
Ești activ Bafta)))ADD FAVORITE: FURIEN.EUROPACS.RO FURY.EUROPACS.RO ZMC.EUROPACS.RO
Cu respect,Never
By Never
Cu respect,Never
By Never
Re: [Cerere ADMIN]What?!
#5
Activ pe server
Ajuți playerii cu ce poți
Nu înjuri/campezi etc
(Y)
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Re: [Cerere ADMIN]What?!
#6
Ești activ,ajuți player meritiADD FAVORITE: FURIEN.EUROPACS.RO FURY.EUROPACS.RO ZMC.EUROPACS.RO
Cu respect,Never
By Never
Cu respect,Never
By Never
Re: [Cerere ADMIN]What?!
#9Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM:
Nume admin:
Parola:
Email:
Trimite-mi urmatoarele date prin PM:
Nume admin:
Parola:
Email:
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
