Nume real: Tamas
Numele in joc: puma
Varsta: 13
Primele 6 cifre din CNP: -
Email: tamasszabo337@yahoo.com
Ore jucate(link gametracker.com): am doar vreo 10 dar promit sa le fac
Gradul Dorit: Helper
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?: De pe net
Ai citit regulamentul?: Nu-mi pasa de regulament
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 13-21
De cât timp joci pe server: De 2 zile
Ești în stare sa donezi minim 1 Euro pe Luna?: Da
Motivul pentru care vrei Admin: Sa ajut sv-rul cu playeri
Comenzile AMXX pe care le cunosti si ce fac fiecare: amx_kick,amx_slay,amx_ban,amx_banmenu,amx_tsay,amx_csay,amx_ss,amx_addban,amx_unban,amx_ungag,amx_votemap,amx_mapmenu,amx_slap,amx_slapmenu,amx_slaymenu,amx_kickmenu,amx_cvar,amx_nick,amx_last,amx_fuckoff
Re: cerere helper puma
#2#PRO
Meriti o sansa, este nev de admini.
Apropo ai 5h si cv, desii nu prea sunt de acord cu varsta
Meriti o sansa, este nev de admini.
Apropo ai 5h si cv, desii nu prea sunt de acord cu varsta
Ultima oară modificat Dum Feb 19, 2017 7:05 pm de către 20CMRECORDS, modificat 1 dată în total.
Re: cerere helper puma
#3
Ultima oară modificat Dum Feb 19, 2017 7:13 pm de către Maffw, modificat 1 dată în total.
Motiv: data viitoare argumenteaza parerea.
Motiv: data viitoare argumenteaza parerea.
Re: cerere helper puma
#4
,stiu ca avem nevoie de admin noi dar sau strans cativa ,fa activitate si revino cu o alta cerere in 7 zileRespecta-mă si te voi respecta , înjură-mă si te bag de unde ai ieșit.
Re: cerere helper puma
#7
Am vazut ca ai ajutat cativa playeri, pe u@ esti activ cu suspecti, care daca aveai grad te ocupai tu de ei.
strange mai multe ore.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Re: cerere helper puma
#8Cerere acceptata
Trimite-i următoarele date prin PM lui Maffw:
Nume Admin:
Password:
Email:
Link cerere acceptata:
Fa activitate.
Trimite-i următoarele date prin PM lui Maffw:
Nume Admin:
Password:
Email:
Link cerere acceptata:
Fa activitate.
