[Problema] Mafia II

#1
Numele de pe forum: .Bad Boy.
Email: Grajdan.Claudiu@yahoo.com
PrintScreen : Nu mi se salveaza
Descriere problema: Pai... cum imi aparea inainte la Gta SA.. chestia aia cu "IMPUT NOT SUPPORTED" asa imi apare in mafia II.. Am incercat ce-ai zis tu Gabi.. dar nu-mi merge. Stii cum as putea sa fac rezolutia 800x600?
Vreau sa va intrebat daca nu cumva l-am instalat eu gresit. ( Doar daca stiti)

Imi puteti spune va rog? :D
Imagine
Imagine
**Fost Manager Resurse**
**Fost Designer 3D**

Re: [Problema] Mafia II

#2
Unde ai copiat crack-ul ? Recent am terminat si eu jocul pentru a 4-a oara si recunosc ca mmi-a dat putina bataie de cap. E un folder special unde trebuie sa il copiezi, eventual dezinstaleaza si urmareste un tutorial dupa yt sau poate nu iti suporta pc-ul jocul.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Problema] Mafia II

#3
Mi-l suporta... l-am jucat mai de mult.. da mi-l instalase un baiat de pe CD.
O sa incerc sa-l dezinstalez si sa vad un tutorial de pe youtube... revin cu edit. Merci de sugestie :D
Edit: Nop :(
Imagine
Imagine
**Fost Manager Resurse**
**Fost Designer 3D**

Re: [Problema] Mafia II

#5
:T/C: Inactiv
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Probleme si Intrebari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori