Re: Dead by Daylight FREE pe STEAM

#2
mersi de anunt.
Cine sunt eu? (toate forumurile de aici nu mai exista)
  • Fondator pe o veche comunitate din 2009 cu numele de fastzone
  • Mod global pe mindfreak, a doua cea mai mare comunitate de suport phpbb din romania ( a fost)
  • Moderator pe vechiul cs gothic
  • Fondator pe alte comunitati.
  • Am incheiat aici tot parcursul meu, asa ca cei care stiti Alecs_in_Actiune sau PlaY4FuN asta sunt eu.
Si in prezent incerc sa fiu lifer si sa mai intru din când in când pe europacs :D

Re: Dead by Daylight FREE pe STEAM

#3
Inactiv + oferta a expirat.
T/C
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Discutii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator