Numele de pe forum: #Tw1sT
Email: spk_speak@yahoo.com
Intrebare: Cum pot rezolva problema aia cu Nemesis.mdl?
Nu ma lasa sa intru pe server.
Re: Intrebare Server
#2Nu stiu prea bine si mie imi facea asa si eu am descarcat cs din nou si mia mers dar nu stiu la tine.
Re: Intrebare Server
#4Nu am Nemesis.mdl in player. - https://s32.postimg.org/lkqf4556d/Untitled.png
Re: Intrebare Server
#5Poate te ajuta ceva de aici http://www.europacs.ro/forum/viewtopic. ... 69&t=44776

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Intrebare Server
#6Asta e si problema. Daca scrie ceva de genul "Couldn't find the model models/player/nemesis.mdl" , inseamna ca trebuie sa-l bagi manual unde iti spuneNu am Nemesis.mdl in player. - https://s32.postimg.org/lkqf4556d/Untitled.png


