[Cerere Manager Resurse] >Dr.Pep[P]eR<

#1

Numele de pe forum: >Dr.Pep[P]eR<
Numele real: Eugen
Varsta: 16
Email: Este la profil
Vechime: Membru din: Dum Noi 22, 2015 12:41 pm
Posturi: 500+
Categoria in care vrei sa fii Manager: Tutoriale, Resurse si Suport Counter Strike 1.6
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 3-4 oere in timpul saptamani/5-6 ore in weekend
De ce vrei acest grad?: Ca sa pot ajuat forumul.
Imagine

Re: [Cerere Manager Resurse] >Dr.Pep[P]eR<

#6
:CONTRA: Ai un warn . Dacă nu erau manageri mai ziceam , dar așa ..
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori