Numele celui/celor provocat(i):Cine doreste si designeri
Tipul Provocarii: StaffvsUser
Continutul:Multe lucrari
Tema lucrarii: masina
Dimensiuni: 160x250
Render:
Tipul lucrarii:2D
Timpul competitiei:Pana pe data 09.06.2016
Re: [Provocare]Cine vrea
#2Accept!
https://PrivateLadyEscorts.com - Live Streaming Chat - No Verify - Anonymous Casual Dating - Where To Meet Local Private Lady
Re: [Provocare]Cine vrea
#7V1 -
V2 -
Ceilalti nu ati respectat regula 8, si anume : . Prin urmare, nu veti lua parte la battle. Data viitoare cititi regulamentul![/b]


Cod: Selectaţi tot
8. Creatiile trebuie sa includa unul din texte: "EuropaCs.Ro", "www.europacs.ro" sau "ECS", marimea fiind la alegere.Start Vot!

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Provocare]Cine vrea
#8V2 deoarece e mult mai clara iar textul e mult mai bun.GG gotze presupun.










