Numele Fondatorului:David Cighir ( Eu )
Varsta Fondatorului: 15
IP-ul Serverului: 188.213.212.122
DNS: Pb.EuropaCs.Ro
Joc: Cs 1.6
ID Contact: davcig@yahoo.com
Average: 2... Promit ca voi face, nu va voi dezamagi
Mod : Paintball
Sloturi: 32
Locatie Host: Bucuresti
Firma la care este hostat: CsForce
Re: Cerere DNS PaintBall
#2
Avand in vedere serverele care au plecat. Mareste average si tine-te de treaba .
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Cerere DNS PaintBall
#3
Ai doar 2 average, si trebuie 4, dar măcar ai 32 de sloturi.
Mărește average si sa te ți de server.
Re: Cerere DNS PaintBall
#5Mod nou,probabil ca e si foarte fain.
Pro.
Pro.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Re: Cerere DNS PaintBall
#7
Am jucat si eu de cateva ori pe servere cu modul Paintball si mi-a placut .Este destul de fain .

Re: Cerere DNS PaintBall
#9
Daca tot au plecat niste serverere sa se reinoiasca cu altele, poate chiar mai bune.
Ai averge 2 dar o sa cresti tu, e bine ca l-ai facut de 32 sloturi.


