[Portofoliu]Denis.

#1
Numele tau:Denis
Numele de pe forum:Denis.
Avatare:
Imagine
#
Imagine
#
Imagine
Semnaturi:
Imagine
WallPaper-e:urmeaza
Altele:urmeaza
Ultima oară modificat Dum Mai 29, 2016 8:09 pm de către Denis., modificat de 2 ori în total.

Re: [Portofoliu]Denis.

#2
Stock urat , text urat , efecte și mai nasoale (daca sunt). Dacă vrei Designer , urmărește tutoriale.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Portofoliu]Denis.

#7
Eu cred ca trebuie sa urmaresti tutoriale . Dupa parerea mea textul ala e pixelat,nu se intelege nimic din el,efecte 0.Incearca sa urmaresti multe tutoriale despre blur,text.
Mihay. Administrator Europacs Community.
Încuiat

Înapoi la “Creatii 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori