Problema

#1
Numele de pe forum:Sp0IToRu.MzQ
Email:-
PrintScreen (Daca aveti cum):-
Descriere problema:Dc nu merge sv de furien ?? Zice Not Responding Dar nu am ban nimic, ieri am donat 5 e si acum................
I got ice in my veins,
Blood in my eyes,
Hate in my heart,
Love in my mind,
I seen nights full of pain, days are the same.
You keep the sunshine, save me the rain!

Re: Problema

#3
Really?
Sa dea dracu in ei aia au facut sv pt donati atat
I got ice in my veins,
Blood in my eyes,
Hate in my heart,
Love in my mind,
I seen nights full of pain, days are the same.
You keep the sunshine, save me the rain!

Re: Problema

#4
T/C serverul este inchis.Nu e nevoie sa se facă spam.
Mihay. Administrator Europacs Community.
Încuiat

Înapoi la “Probleme si Intrebari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator