[Acceptat][Provocare]Tw1st

#1
Numele celui/celor provocat(i):Tw1st
Tipul Provocarii: Designer vs User
Continutul:2 lucrari
Tema lucrarii: Anime
Dimensiuni: Free
Render: Tipul lucrarii:Semnatura .
Timpul competitiei:No limit
Ultima oară modificat Mar Mai 17, 2016 9:09 pm de către #ReFix., modificat 1 dată în total.
Moderator Global. Europacs

Contact:
1.Y!M: hd.funnyboy@yahoo.com
2.Skype : ronelo82
3.PM pe forum : NoXy
Imagine
Imagine
<3 w/ Maffw
Imagine

Re: [Provocare]Tw1st

#5
Votez V1 pentru integrare. V2 e prea întunecată.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Provocare]Tw1st

#9
La V1 pare cam blurat :-?si v2 textul pare pixelat :-??, pare decupat, ce font e ala..
Votez #V1 pentru text :)

Re: [Provocare]Tw1st

#10
Votez V1 e mult mai faina arata incredibil.
Cand ingeri pleaca demonul sunt eu insa sa spun ca tu esti ingerul imi e tare greu
Multi mi-au zis ca nu o sa reusesc.
Dar eu nu am renuntat si am tot incercat
Pana cand am auzit :
-L-ai vazut pe dracu” ala chiar a reusit.
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori