Prezentare *Tw1sT*

#1
Nume: :troll:
Varsta: 18
Oras: Bucuresti
Email: :troll:
SteamID: Nu am
Hobby: fotbal,Inot si biliardul
O poza cu tine: B-)
Cateva detalii despre tine: Serios si pus pe treaba.
De unde ai auzit de noi: De pe net
Iti place comunitatea?: Da.
Stii bine ca pe mine nimeni nu ma poate schimba
Nu ma mai intreba ce vreau sa fac cu viata mea
Pentru ca, iti spun de pe-acum: asa raman pana cand
Va creste iarba la mine pe mormant!

Re: Prezentare *Tw1sT*

#2
Welcome!
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Prezentare *Tw1sT*

#8
Welcome to EuropaCs.
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori