cerere MR KILLER_BL@CK

#1
Numele de pe forum:KILLER_BL@CK
Numele real:CATALIN
Varsta:23
Email:killerkata12@yahoo.com
Vechime:2 ani si
Posturi: 589
Categoria in care vrei sa fii Manager:skinuri,harti,sunete
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?:4 .5 ore
De ce vrei acest grad?: pentru a ajuta cu ce pot comunitatea nu am avut niciodata grad pe forum

daca o sa am grad fiti siguri ca voi sta pe forum dar daca nu aveam grad ce puteam sa fac decat sa ma uit la cereri si cam atat
Ultima oară modificat Dum Mai 01, 2016 10:31 am de către .:W@NT3D:., modificat 1 dată în total.
cum poti da de mine???
1 .pm
2.YM killerkata12@yahoo.com
3.fb.katalin altau kata
4..tel 0723855687



DETINATOR.ZMC.EUROPACS.RO

Re: cerere MR KILLER_BL@CK

#4
:CONTRA: Activitate praf pe forum + nu cred ca ti s-ar potrivi acest grad.
Fondator ZmX.EuropaCs.Ro
Contact:
1. Pe forum: PM
Imagine

2. Pe server : ZMX.EUROPACS.RO
Imagine

Re: cerere MR KILLER_BL@CK

#9
:PRO: Sa vedem cu merge . Nu îți trb cine știe ce timp sa postezi resursele .
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori