Numele Fondatorului:Real : narcis
Varsta Fondatorului:18
IP-ul Serverului: 5.83.43.217:27015
DNS: Surf.EuropaCs.RO
Joc: Counter-Strike 1.6
ID Contact:dobrescu.narcis
Average:Pretenii mei momentan .
Mod :SURF
Sloturi: 18
Locatie Host:GameCP2
Firma la care este hostat:HostGame.
Re: CERERE DNS
#3
Mareste avarenge, și dacă se populeaza,mărește și sloturile.


Cum poti lua legatura cu mine?:
1.Numar de telefon:0758238228
2.Y!M:yeep_cs@yahoo.com
3.Email:nicaipetru33@gmail.com
4.Steam:jajak.
5.PM Pe Forum:jajak.
6.Pe Server:Zp.EuropaCs.Ro/89.40.233.141:27015
Re: CERERE DNS
#4Daca tu ca founder ti se pare ok o cerere de admin relatata asa : http://www.europacs.ro/forum/viewtopic. ... 32#p346532 , nu avem nevoie.
Contra.
Contra.

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: CERERE DNS
#5
Esti paralel cum sa deti un servar de Counter Strike 1.6AwwW Co-Administrator EuropaCs Community
Admin Servar EuropaCs Community
Re: CERERE DNS
#6am facut din greseala cererea asta credeam ca este de admin scuze inchide topicu te rog

Re: CERERE DNS
#7Totusi in cererea de admin nu ti se cerere absolut nimic din ceea ce ti se cere aici.am facut din greseala cererea asta credeam ca este de admin scuze inchide topicu te rog
La cerere.



