Tema: Deadpool
Dimensiune: 400x200 (se accepta si vertical)
Inainte de a va inscrie, cititi regulamentul !
Alte detalii: Succes
Re: [SOTW] Signature Of The Week 14.03.2016
#3v2 pentru efecte. desi cred ca stiu a cui e 
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [SOTW] Signature Of The Week 14.03.2016
#5V2 text si efecte.
Detinator ZmC.EuropaCs.Ro
Contact:
1. Pe forum: PM
2 Telefon: 0722206603
3. Skype: totoi_ciprian (Ciprian Totoi)
5. Chat Steam: cypryan17
6. Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
Re: [SOTW] Signature Of The Week 14.03.2016
#6V2 pentru text si border

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem







