[cerere slot] KrounD.M!B

#1
Nume in joc: KrounD.M!B
Ore jucate: https://www.gametracker.com/player/Krou ... 154:27015/
Voturi: nu stiu cum sa dau la vot..dar este un simplu slot si o sa incer sa invat...pentru urmatoarea cerere
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?: de pe forum si de la prieteni
Ai citit regulamentul?: posibli ca slot
De cât timp joci pe server: 3-5 ore
Motivul pentru care vrei Slot: pentru ca imi place sv si sa va protejez de plaieri care fac reclama sau care injura si nu respect regulamentu :D :D

Re: cerere slot = KrounD.M!B

#5
:CONTRA: Nu respecți cerințele.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [cerere slot] KrounD.M!B

#6
Cerere respinsa.
Adminii sunt impotriva acestei cereri iar conditiile nu sunt indeplinite.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator