Numele de pe forum: SKULL
Numele real: Sorin Tinjala
Varsta: 16
Email: sorin_tanjala@yahoo.com
Vechime: Membru din: 02 Aug 2014 12:46
Posturi: 4550
Gradul Actual: Lider admin server + Moderator
Vechimea Gradului Actual: 12 Oct 2015 18:49
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 2-3 Ore
De ce vrei acest grad?: Eu sunt increzator si nu renunt imi doresc acest grad acum depinde daca conducerea imi poate acorda o sansa.
Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#2
Activitate ai, vechime cu grad ai, multa bafta Acum de mai accepta inca un Mg..

Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#4Pro
Stiu ca iti doresti foarte mult acest grad, si muncesti mult pentru el. Se vede ca esti foarte activ, atat la categoria unde moderezi http://www.europacs.ro/forum/viewforum.php?f=362 , cat si pe intreg forumul.
Stiu ca iti doresti foarte mult acest grad, si muncesti mult pentru el. Se vede ca esti foarte activ, atat la categoria unde moderezi http://www.europacs.ro/forum/viewforum.php?f=362 , cat si pe intreg forumul.
Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#5
esti activ , ai posturi de ce nu ? Te descurci foarte bine cu lider admin server si sunt sigur ca esti pregatit pentru mg!Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#6
Condiții îndeplinite!Mihay. Administrator Europacs Community.
Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#7
Îndeplinești condițiile.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#8
Meriti sa avansezi asta in cazul in care vor mai adauga un mg!

Re: [Cerere Moderator Global] SKULL
#9Cerere respinsa.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"






