Prezentare adriaNNNN

#1
Nume:ADI
Varsta:25
Oras:baia mare
Email:fcsb39@yahoo.com
SteamID:
Hobby:fotbalist
O poza cu tine:
Cateva detalii despre tine:
De unde ai auzit de noi:eram pe o comunitate administrator si vizitam si alte comunitatti,
comunitatea respectiva s a inchis
Iti place comunitatea? sunt nou inca nu mi am facut o parere
Ultima oară modificat Sâm Ian 02, 2016 5:02 pm de către adriaNNNN, modificat 1 dată în total.
Dacă mă rulați în razboi
Mă declar inapt
Nu vreau să fiu erou
Intr-o țară de căcat...
By CHELOO

Re: Prezentare adriaNNNN

#2
Bun venit!
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori