[Prezentare] ^Chisulet^

#1
Nume: Marius
Varsta: 19
Oras: Oradea/Bihor
Email: mariustarb@yahoo.com
SteamID: nu am
Hobby: Fotbal
O poza cu tine: ---
Cateva detalii despre tine: o sa aflati pe parcurs
De unde ai auzit de noi: am descoperit comunitatea
Iti place comunitatea? DA

Re: [Prezentare] ^Chisulet^

#3
Bine ai venit la noi in comunitate
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine

Re: [Prezentare] ^Chisulet^

#6
Bine ai venit
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori