[Cerere Slot] PlayBoy ;x

#1
Nume real: Bogdan
Nume in joc: PlayBoy ;x
Varsta: 16
Email: bogdan.finutzz@yahoo.com
Ore jucate: https://www.gametracker.com/player/Play ... 154:27015/
Voturi: 36 voturi.
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?: Nu mai stiu
Ai citit regulamentul?: Posibil ca slot.
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 16:00-20:00 / 22:00-01:00
De cât timp joci pe server: 1 an.
Motivul pentru care vrei Slot: Sa nu-mi folosesca nimeni numele, sa nu-mi consume ammo.

Re: [Cerere Slot] PlayBoy ;x

#10
:PRO: Esti baiat serios si stiu ca activitate o faci. Abia astept sa redevii admin. :3
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori