[Cerere moderator] FanTasy

#1
Numele de pe forum: FanTasy
Numele real: Cosmin
Varsta: 17 ani
Email: cosmin.mkn@gmail.com
Vechime: 2 ani şi un pic
Posturi: 130 (Am facut o mare pauza, dar va promit ca vor fi mai multe :) )
Categoria in care vrei sa fii moderator: Tutoriale şi resurse WEB
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: Aprox. 3-4 ore
De ce vrei acest grad?: În primul rând am experiență, îmi place comunitatea. Am început prin 2013 prin a juca pe zm.europacs.ro si asa a inceput sa imi placa. Sunt pasionat de tot ce ține de domeniul WEB.
Vreau sa va ajut, si sa crestem cat mai mari.
Imagine

Re: [Cerere moderator] FanTasy

#3
Acolo se ocupa managerii resurse. Daca vrei sa obtii moderator acolo asta e sectiunea: http://www.europacs.ro/forum/viewforum.php?f=364
Legat de cererea actuala sunt :CONTRA: deoarecre ca ai gresit sectiunea.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere moderator] FanTasy

#6
http://www.europacs.ro/forum/viewforum.php?f=364 - iti mai spusai odata ...
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere moderator] FanTasy

#9
Topic inchis.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator