Propunere: Adaugati mapa zm_castle_siege2
Print-uri(daca este cazul): https://www.google.ro/search?q=zm_castl ... cgodWMkECA aici sunt imagini cu mapa (doar pe primul rand si pe al doilea)
De unde v-ati inspirat: de pe alt server
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: de ce nu?
Descrierea propunerii: Este o mapa destul de frumoasa si mi-a placut... toate clasele de zombi de la server merg si asta ar evita sa apara pe o mapa numai o clasa pe care sa o ia toata lumea,cum am mai vazut (cum ar fi Jumper X, Fantoma sau altele)
Re: Propunere mapa
#2
Și nu doar mapa asta, ci toate mapele cele frumoase și bune care au fost scoase ..
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Propunere mapa
#4
Ideea e buna! Zm.EuropaCs.Ro:Voturi:16089-->16106-->16116-->16130-->16139-->16150-->16182-->16200-->16218.-->16232-->16245-->16248-->16260-->16270-->16282-->16293-->16303-->16317-->16338-->16357-->16363-->16373-->16438-->16441-->16460-->16484-->16503-->
16520-->16535-->16546.
Cs.EuropaCs.Ro:Voturi:16738-->16748-->16761-->16788-->16801-->16818-->16852-->16863-->16872--16891-->16908-->16923-->16938-->17002-->16011-->17027-->17047-->17058-->17071-->17080.
Zm2.EuropaCs.Ro:Voturi:9079-->9101-->9121-->3135-->9148-->9156.
Zmc.EuropaCs.Ro:Voturi:3065-->3089-->3112-->3134-->3143.
Contact:
1. Y!M: cristiarhire@yahoo.com
2. Steam: CristiArhire
3. Zm,Cs: Zm.EuropaCs.Ro, Cs.Europacs.Ro
4. Forum: PM

16520-->16535-->16546.
Cs.EuropaCs.Ro:Voturi:16738-->16748-->16761-->16788-->16801-->16818-->16852-->16863-->16872--16891-->16908-->16923-->16938-->17002-->16011-->17027-->17047-->17058-->17071-->17080.
Zm2.EuropaCs.Ro:Voturi:9079-->9101-->9121-->3135-->9148-->9156.
Zmc.EuropaCs.Ro:Voturi:3065-->3089-->3112-->3134-->3143.
Contact:
1. Y!M: cristiarhire@yahoo.com

2. Steam: CristiArhire

3. Zm,Cs: Zm.EuropaCs.Ro, Cs.Europacs.Ro

4. Forum: PM




Au mai fost mapele acestea in trecut , cross , dust 2 , si castle 1 si 2 .