b]Numele tau in Joc: GrWylY [/b]
Numele Adminului reclamat: Eddye
Data si ora: 17:25/21.08.2015
Harta: dust2
Motivul reclamatie: E un admin incapabil de a juca cinstit se oftica si iese sa faca retry nu e prima oara cand face asta.Prostia mea care am facut e ca i-am dat kick
Dovada: http://imgur.com/CwuSnt7 http://imgur.com/75Zi7FP http://imgur.com/whdG5J6
Re: Re: Reclamatie: Eddye
#3Nu am cel mai bun calculator din lume precum altii.. Si nu vad unde e problema.. Nu eram Nemesis sau Survivor [cum se scrie].. .. Pe moment mi s-a blocat mapa si am iesit din CS si am intrat la loc..
Re: Reclamatie: Eddye
#4
Și mie mi se mai blochează + ca nu înțeleg ce ai vrut sa spui aici : "iese sa facă retry" .Nici tu nu știi pt ce e reclamația asta 
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Re: Reclamatie: Eddye
#5
reclamatie pentru post am mai vazut fraieri de astia , copii fara viitor :>
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
1.Y!M: yo_aka2000@yahoo.com
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu 
----------------------------------------------------------

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915
Re: Reclamatie: Eddye
#6Reclamatie respinsa.
Dovezi insuficiente.
Dovezi insuficiente.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!

