Numele de pe forum: DarkAngel2
Numele real: Emanuel
Varsta: 15 jumate.
Email: emyrangers2008@yahoo.com
Vechime: Peste un an.
Posturi: Multe.
De cat timp lucrezi in PhotoShop?: De 3-4 luni,sau mai mult.
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: Oricat este nevoie,ca si pana acum,mai ales ca m-am reapucat de 3D si vreau sa ofer creeati 3D comunitatii , sa ne marim sectiunea 3D,doar Gaby nu are sanse .
Aptitudini: Stock ,efecte ,3D
Dovedirea Aptitudinilor: Portofoliul 3D cat si 2D
Cele mai bune creatii ale tale (minim 5): La portofolii
P.S: As vrea sa fiu 3D,dar o sa ma ocup in acelasi timp si de 2D.
[Cerere] Dark
#1
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

pentru 3D te pricepi si o sa avansezi 
