[Prezentare]RauL#Crazy^

#1
Nume:Raul
Varsta:16
Oras:Timisoara
Email:hbk_raul09
SteamID:n-am
Hobby:fotbalul
O poza cu tine:nu am
Cateva detalii despre tine:ce sa spun imi place distractie si caterinca
De unde ai auzit de noi:am jucat mai demult inainte sa se denumeasca europacs.ro cu numele de Fr3sH sau ceva de genul
Iti place comunitatea?da

Re: [Prezentare]RauL#Crazy^

#5
Bonjour.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Bing [Bot] și 3 vizitatori