Numele tau in Joc: PlayBoy ;x
Numele Adminului reclamat: Gr0parul
Data si ora: 3:00
Harta: Zm_zombie madnes
Motivul reclamatie: Dadea kick aiurea din 5 in 5 secunde si nu avea motiv!
Dovada:http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... On,TPCNREZ, http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... ,TPCNREZ#1, http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... ,TPCNREZ#2, http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... ,TPCNREZ#3, http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... ,TPCNREZ#4, http://imgur.com/D9Sju3n,v1AuswJ,HMpEAD ... ,TPCNREZ#5.
Sper sa i se ieie vipul si adminul ca sa nu mai deie comezi aiurea!!
Va Multumesc!
Re: Reclamatie Gr0parul
#2Mda aiurea,jumate din srv stati spec,si este considerat aiurea. Master era pe srv poate sa confieme,chiar si B@ckAngel. Daca erai baiat bun faceai poza si in joc nu doar la consola. Nu am dat kick/ban aiurea cum zici tu,daca esti banana stand spec problema ta,da este voie 5 min spec nu tot jocul,am lasat cele 5 min sa treaca apoi am inceput sa dau kick.
Ultima oară modificat Lun Iul 27, 2015 6:25 pm de către VincenT, modificat 1 dată în total.

Re: Reclamatie Gr0parul
#3
nu e o dovada clara , daca arata-i ca ei sunt on si joaca,da era ceva..da asa:| si eu dau slay/kick la astia afk+spec, stii de ce? pentru ca uni vor sa joace si aia doar stau acolo pentru ore...Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
1.Y!M: yo_aka2000@yahoo.com
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu 
----------------------------------------------------------

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915
Re: Reclamatie Gr0parul
#5
No comentVoturile depe servarul cs.europacs.ro:18211,18245,18257,18284,18300,18363
Re: Reclamatie Gr0parul
#6
brien .De ce raspunzi fara grad ? + ban deoarece ai cu asta 3 warn-uri ... Ne vrdem sambata viitoare; )
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Reclamatie Gr0parul
#7
Nu cred ca ar da Gambit kick aiurea.Voturile mele pe Zm.Europacs.ro :15325,15378,15428,15442,15459,15472,15484,15497,15507,15520,15529,15540,15550,15562,15593,15611,15643,15676,15694,15724,15749,15931,15962,15989,16001,19932,19940,19945
Re: Reclamatie Gr0parul
#8
Idem ceilalți.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Reclamatie Gr0parul
#9
Nu ai o dovada clara.13. Daca pe server sunt 26 sau mai multi jucatori, cei care stau ca spectatori mai mult de 10 minute vor primi kick, iar daca pe server sunt sub 26 jucatori, spectatorii vor fi lasati pe server daca au ping-ul mai mic de 70.
Re: Reclamatie Gr0parul
#10Reclamatie respinsa.
Adminii sunt impotriva acestei reclamatii din cauza dovezilor insuficiente.
Adminii sunt impotriva acestei reclamatii din cauza dovezilor insuficiente.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
