Numele tau in Joc: Nrf Gasai Yuno
Numele Adminului reclamat: KILLER_BL@CK
Data si ora: 18:27 29/07/2015
Harta: nu stiu cum se numea
Motivul reclamatie: mi se pare foarte banal sa banezi permanent un play activ, pentru un cuvant urat, daca injuram mai ziceam dar am primit ban din motivu asta el expica la un player ce inseamna ban si eu am facut o glumita ca minte, ca mia zis si mie ca daca imi da slay pot zbura, si dupa am zis am zburat o *cenzurat* asta ii motivu pentru ban ? lel
Dovada: http://i.imgur.com/VIz1hiD.png
Re: Reclamatie KILLER_BL@CK
#2motiv limbaj da oricum ai primit unban stai lin poti intra
cum poti da de mine???
1 .pm
2.YM killerkata12@yahoo.com
3.fb.katalin altau kata
4..tel 0723855687
DETINATOR.ZMC.EUROPACS.RO
1 .pm
2.YM killerkata12@yahoo.com
3.fb.katalin altau kata
4..tel 0723855687
DETINATOR.ZMC.EUROPACS.RO
Re: Reclamatie KILLER_BL@CK
#3Voi sunteți tralala faceti reclamatii pe zm1. Killer neriti remove ca nici un ban nu esti in stare. Mutati asta pe zm2 sa vada lumea ce admin capabil esti.

Re: Reclamatie KILLER_BL@CK
#4
Ai greșit secțiunea. Are admin pe zm2 nu pe zm.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem


