Nume real: Silviu
Nume in joc: [Toby] * kid
Varsta: 17
Email: air_slviu@yahoo.com (Y!M: air_slviu)
Ore jucate: http://www.gametracker.com/player/%5BTo ... 154:27015/
Voturi: 15713; 15828; 15860; 15861
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?: cautam un server random de zm si asta mi-a placut cel mai mult
Ai citit regulamentul?: Posibil ca Slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 1-2 h/ zi
De cât timp joci pe server: Nu de mult
Motivul pentru care vrei SLOT: As dori SLOT deoarece mi-aa deoarece mi-a fost furat ammo in mai multe randuri.
Re: [Cerere Slot] [Toby] * kid
#2Ai 2 ore saptamana asta. Daca te tineai de activitatea pe care o aveai cu 1 saptamana in urma luai
, dar pana atunci 
, dar pana atunci 
Voturi: 15548 15570 15588 15602 15631 15657 15680 15697 15715 15735 15764 15786 15812 15844 15861 15878 15896 15934 15948 15957 15983
Re: [Cerere Slot] [Toby] * kid
#4
voteaza tu Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
1.Y!M: yo_aka2000@yahoo.com
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu 
----------------------------------------------------------

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915
Re: [Cerere Slot] [Toby] * kid
#6
, macar ai citit regulamentul !! Cel care este stăpânul minţii sale este stăpânul Universului.
Voturi : 11998-12050-12145-12200-12256-12346
Va astept pe Zm.Europacs.Ro
Uneori trebuie sa pierzi ca sa poti castiga !
Voturi : 11998-12050-12145-12200-12256-12346
Va astept pe Zm.Europacs.Ro
Uneori trebuie sa pierzi ca sa poti castiga !
Re: [Cerere Slot] [Toby] * kid
#8Activitatea scăzută este din cauza ca am fost plecat în vacanta cu familia. 
Re: [Cerere Slot] [Toby] * kid
#9
Scuze, dar nu ai activitate.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

