[Acceptat][Provocare] .TAvI><TaZ.

#1
Numele celui/celor provocat(i): .TAvI><TaZ.
Tipul Provocarii: user vs user
Continutul: O lucrare de fiecare.
Tema lucrarii: Cars
Dimensiuni: 160x250
Render: http://imgur.com/q8jo0vk
Tipul lucrarii: Avatar
Timpul competitiei: 24h
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Provocare] .TAvI><TaZ.

#10
"8. Creatiile trebuie sa includa unul din texte: "EuropaCs.Ro", "www.europacs.ro" sau "ECS", marimea fiind la alegere."
:T/C: .

Castigatoru' acestei provocari este cel care a facut lucrarea V2 deoarece in creatia lui apare textul "Europacs"
Moderator Global. Europacs

Contact:
1.Y!M: hd.funnyboy@yahoo.com
2.Skype : ronelo82
3.PM pe forum : NoXy
Imagine
Imagine
<3 w/ Maffw
Imagine
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori