Numele celui/celor provocat(i): #.Sm!ley. , MadArt , Sp[E]aK.
Tipul Provocarii: User vs designeri .
Continutul: O lucrare de căpăţână .
Tema lucrarii: Free
Dimensiuni: Free
Render:
Tipul lucrarii: Signature .
Timpul competitiei: 24h
Re: [Provocare] Designeri
#2Ma bag
https://SecreLocal.com - Mia Kayla Judy Blooms Bamby Belle Sofia - No Selfie - Anonymous Adult Dating - Cam Chat Private Lady
Re: [Provocare] Designeri
#3Nu le am cu chestii pe render , dar ma bag 
Moderator Global. Europacs
Contact:
1.Y!M: hd.funnyboy@yahoo.com
2.Skype : ronelo82
3.PM pe forum : NoXy
Contact:
1.Y!M: hd.funnyboy@yahoo.com
2.Skype : ronelo82
3.PM pe forum : NoXy


Re: [Provocare] Designeri
#7V2 pt efecte și alegerea textului.

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Provocare] Designeri
#93 pentru ca ... efecte si text.
Voiam sa zic adevaratul motiv,dar se aflau autorii lucrarilor.
Voiam sa zic adevaratul motiv,dar se aflau autorii lucrarilor.
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [Provocare] Designeri
#10V2, e mai reusita .


Contact Me.
1.Y!M: denisvancea41@yahoo.com
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
Denis








