Nume real: Anghel Vladut Gabriel
Nume in joc: Vladish
Varsta: 13 ani
Email: moartea_2002@yahoo.com
Ore jucate: nu stiu
Voturi: 1
Steam (ON/OFF): nu am steam
De unde ai aflat de server?: de pe https://servere-cs.freakz.ro/lista_serv ... mod-Zombie
Ai citit regulamentul?: nu
Orele în care ești dispus sa stai pe server: nu e o ora anume
De cât timp joci pe server: o saptamana
Motivul pentru care vrei Slot: Sa nu mi se fure ammo
Re: Cerere de Slot
#4Nu ai citit regulamentul si nu ai voturi .

Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!
Keep calm , Crack is here
14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,
Re: Cerere de Slot
#5
Nu ai citit regulamentul
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Cerere de Slot
#8
n-ai voturi si bine ca ai recunoscut ca nu lai citit!
Respecta si vei fi respectat!!!






