Nume real:Silviu
Nume in joc:Panarama
Varsta: 14
Email:panarama_dc@yahoo.com
Ore jucate: 25:46 www.gametracker.com/player/Panarama/89. ... 154:27015/
Voturi:14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734.
Steam (ON/OFF): OFF.
De unde ai aflat de server?: De la un prieten.
Ai citit regulamentul?: Imposibil de respectat.
Orele în care ești dispus sa stai pe server: Intre orele 14:00,17:00 si in week-end sau vacanta mai mereu.
De cât timp joci pe server: 2 ani si jumatate.
Motivul pentru care vrei Slot:sa am numele rezervat.
Re: [Cerere slot] Panarama
#2
Tu nu ai ce cauta aici,nu cumva sa intrebi de ce ca o sa ma enervez 
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere slot] Panarama
#4
Ai citit regulamentul?: "Imposibil de respectat."
De unde ai scos asa ceva?

Re: [Cerere slot] Panarama
#7
Regulament necitit! Ai nesimţirea să îmi furi voturile? Toate care le ai, sunt ale mele !
Hoţii şi mincinoşii nu au ce căuta aici!
Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!
Keep calm , Crack is here
14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,
Re: [Cerere slot] Panarama
#9Asemenea comportament nu se tolerează pe acest forum!


Voturile mele Zm. EuropaaCs. Ro: 14071;14147;14162;14178;14211;14238;14308;14538;14573;14859;
Re: [Cerere slot] Panarama
#10Cerere respinsa.
Citeste regulamentul, respecta-l si refa cererea cum trebuie.
Citeste regulamentul, respecta-l si refa cererea cum trebuie.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!

