Nume real: George
Nume in joc:Gardos
Varsta:13
Email:burlan.george
Ore jucate: 55 http://www.gametracker.com/player/GARDO ... 154:27015/
Voturi: 14724 (promit ca o sa mai votez)
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?: de la Nell
Ai citit regulamentul?: posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 2-5 ore pe zi
De cât timp joci pe server: joc de ceva timp
Motivul pentru care vrei Slot:sa nu mi se mai fure ammo.
Re: [Cerere slot]Gardos
#2
Ideplinesti cerintele.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere slot]Gardos
#5
Cerinţe îndeplinite!
Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!
Keep calm , Crack is here
14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,
Re: [Cerere slot]Gardos
#9Votează si poate asa voturile in cerere pana ti o accepta!
esti activ
esti activVoturile mele Zm. EuropaaCs. Ro: 14071;14147;14162;14178;14211;14238;14308;14538;14573;14859;
Re: [Cerere slot]Gardos
#10Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana astazi, 23.04.2015, ora 23:59
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana astazi, 23.04.2015, ora 23:59
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!






