Cerere admin bransky

#1
Nume real:Tocu Viorel
Numele in joc:bransky
Varsta:39
Primele 6 cifre din CNP:175112
Email:tocu_viorel@yahoo.com
Ore jucate:https://www.gametracker.com/server_info ... ry=bransky
Voturi:..
Gradul Dorit:CO-Administrator daca se poate sau HELPER
Steam (ON/OFF):OFF
De unde ai aflat de server?:De pe gametreaker
Ești în stare sa ții redirecte?:nu
Ai citit regulamentul?:Ca admin nu si iar nu.
Orele în care ești dispus sa stai pe server:6:30 12:30 dimineata
De cât timp joci pe server:Pai nu mai stiu
Ești în stare sa donezi minim 1 Euro pe Luna?:Creca da
Motivul pentru care vrei Admin:imi place sv foarte mult

Re: Cerere admin bransky

#2
:CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: Numele bransky nu mai are ce cauta pe svr,TU nu mai ai ce cauta pe svr,la ce limbaj ai avut si ai sunt sigur ca vei bana tot serverul + ca nu ai voturi deci nu respecti cerintele.IESI ACASA!!!
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Cerere admin bransky

#3
:CONTRA:

Dispari vis urat,zii mersi ca nu te-am banat pe srv, si mai si mancai la ciuperci ca ai ip dynamic si conturile la tine nu sunt o problema.
Imagine

Re: Cerere admin bransky

#4
:CONTRA:

Nu ai voturi, + că ceri grad mare.
Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!

Keep calm , Crack is here


14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,

Re: Cerere admin bransky

#5
:CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA: :CONTRA:


NU MAI AI CE CAUTA PE SERVERU ASTA COPIL PARALEL.NU MAI STII CUM ERAI INAINTE?IESI AFARA MAI REPEDE DE AICI.
Imagine
Imagine
Join--->Zm.EuropaCs.Ro.
Adresa mea de email:the_scorpio99
Adresa mea de skype:the_scorpio99
Ma gasiti in joc cu numele dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

Re: Cerere admin bransky

#7
Cerere respinsa.
Adminii sunt impotriva acestei cereri.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori