[Cerere Slot]Elena1

#1
Nume real: Elena
Nume in joc: Elena
Varsta: 13
Email:ella.ally85@yahoo.com
Ore jucate:http://www.gametracker.com/player/Elena ... 154:27015/
Voturi:14564.O sa votez mereu cand o sa am slot.
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?:Verisorul meu mi l-a aratat.
Ai citit regulamentul?: Da
Orele în care ești dispus sa stai pe server: Pai intru des.
De cât timp joci pe server:Joc din 8 Februarie 2014(asa am vazut pe GameTracker)
Motivul pentru care vrei Slot:Ca sa nu mai intre nimeni pe nickname-ul meu ca sa incalce regulamentul,sa nu imi fure ammo packs.

Re: [Cerere Slot]Elena1

#2
Deoarece regulamentul nu este citit, mă tem ca trebuie sa Îți dau :CONTRA:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot]Elena1

#5
:CONTRA: Regulament neciti, activitate nu prea ai, asa ca citeste regulamentul si intre timp poate iti maresti activitatea
Imagine
Imagine

Re: [Cerere Slot]Elena1

#6
:CONTRA: Regulament neciti, activitate nu prea ai, asa ca citeste regulamentul si intre timp poate iti maresti activitatea

:CONTRA:
Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!

Keep calm , Crack is here


14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,

Re: [Cerere Slot]Elena1

#8
:CONTRA:
Cerere facuta in bataie de joc.
Imagine
Imagine
Join--->Zm.EuropaCs.Ro.
Adresa mea de email:the_scorpio99
Adresa mea de skype:the_scorpio99
Ma gasiti in joc cu numele dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

Re: [Cerere Slot]Elena1

#9
Cerere respinsa.
Citeste regulamentul, respecta-l si refa cererea cum trebuie.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori