[Absenta] dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

#1
Numele Real:Andrei-Dorian
Numele de Admin:dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^
Numele de pe forum:#Ke3NNT^
Motivul absentei:Saptamana asta am probele sportive la academia militar cat si proba psihologica.In 2 zile cat mai am trebuie sa ma antrenez fizic la maxim si nu am cum sa intru mai mult de 1 ora pe zi.
Perioada: 7-9 zile
Data de incepere:03.04.2015
Data de incheiere: 12.04.2015

Doresc sa nu mi se ia adminul si vipul deoarece tot voi intra o ora pe zi.
Imagine
Imagine
Join--->Zm.EuropaCs.Ro.
Adresa mea de email:the_scorpio99
Adresa mea de skype:the_scorpio99
Ma gasiti in joc cu numele dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

Re: [Absenta] dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

#2
Succes şi sperăm să treci cu brio !!
Respectă , şi vei fi respectat!!!!!!

Keep calm , Crack is here


14429, 14433, 14435 ,14458,14474, 14476, 14477, 14486, 14487, 14488, 14489, 14496, 14509, 14522, 14523, 14530, 14552, 14553, 14554, 14555, 14556, 14557, 14580, 14587, 14588, 14590, 14597, 14621, 14641, 14661, 14684, 14701, 14702, 14703, 14704, 14705, 14706, 14707, 14731, 14732, 14733, 14734, 14774, 14810, 14811, 14812, 14813, 14814, 14815, 14816, 14817, 14831, 14852, 14981, 15026, 15070, 15125, 15156, 15191, 15264, 15386, 15729, 15785, 15845,

Re: [Absenta] dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^

#3
Bafta! :-bd
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori