DNS FreeStyle.Europacs.Ro

#1
Numele Fondatorului: Titi
Varsta Fondatorului: 16 ani
IP-ul Serverului: 176.126.178.140
DNS: FreeStyle.Europacs.Ro
Joc: Cs
ID Contact: skype:megagamingpro1998 mess:megagamingpro12@yahoo.com
Average: nu dau
Mod : Zombie
Sloturi: 32
Locatie Host: Romania
Firma la care este hostat: YouTube
:PRO: :PRO: :PRO: :PRO: :ACCEPTAT: :ACCEPTAT: :ACCEPTAT: :ACCEPTAT: :ACCEPTAT: :D ;) :)

Re: DNS FreeStyle.Europacs.Ro

#3
Deja din cerere îmi dau seama ca ești praf :CONTRA: Nu respecți cerințele
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: DNS FreeStyle.Europacs.Ro

#7
Cerere la misto...
:CONTRA:
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere DNS”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori