Re: [Portofoliu] Deko

#21
Bg-ul este bun la semnătură , dar da.. Nu ai integrat renderul , şi nu l-ai scos în evidenţă.
Pe stock te descurci bine :D
Imagine

Re: [Portofoliu] Deko

#27
Avatarele sunt bune..
Dar pe render mai ai de lucrat.
Foloseşte texturi sau c4d-uri să integrezi sau să scoţi în evidenţă. Nu le arunca , doar să fie de umplutură. Fontul ales nu se potriveşte , şi este prea mare..
Imagine

Re: [Portofoliu] Deko

#30
Sun frumoase,dar mai baga tutoriale ca va iesi mai bine ;)
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Creatii 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori