[Cerere dns] Sunt EuropaCs Ro

#1
Numele Fondatorului:K!LL3Rx2 .CatalinBoy.KentHD (iei nu ma ajuta cu donatia)
Varsta Fondatorului: 17
IP-ul Serverului: 178.157.85.244:7777
DNS: Sunt EuropaCs Ro
Joc: gta san andreeas multiple
ID Contact: cornel_florin72
Average: 10 dar le inmultim
Mod : Sa:mp
Sloturi: 50 pe 31.12.2014 le pun pe 500 sloturi
Locatie Host:bucuresti
Firma la care este hostat: Hostgame.ro
app am playeri 32.
Gametracker:
http://www.gametracker.rs/server_info/1 ... .244:7777/
app iam scos toate reclamele si am pus .www.EuropaCs.Ro
Ultima oară modificat Dum Dec 14, 2014 2:23 pm de către K!LL3Rx2, modificat de 3 ori în total.

Re: [Cerere dns] Sunt EuropaCs Ro

#4
:PRO: Îndeplinești condițiile
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere DNS”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori