JOIN IN MY TEAM

#1
As dori 4 oameni seriosi , care stiu juca mix ! Nu cs / nu dr/ nu zm , ci MIX :)
Accept 3 oameni cu steam si unul singur fara steam .

Care crede ca are experienta , il rog sa posteze dupa modelul urmator :

Nume :
Varsta :
Steam(on/off) :
Steamid(daca e on) :
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri) :
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z :
(Cu aceasta intrebare vreau sa vad care stie in adevar ceva mix)
Idee la numele echipei :

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: JOIN IN MY TEAM

#2
Nume : J@Y ;x
Varsta : 18
Steam(on/off) :Off
Steamid(daca e on) :-
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri) :10 , daca nu mai mult
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z : groapa prin care vii spre x1 (cea din partea dreapta , pe tuscan)
Idee la numele echipei : ZEW- / VALOARE

Re: JOIN IN MY TEAM

#3
Nume : >bLaCk^
Varsta : 15
Steam(on/off) :On
Steamid(daca e on) : STEAM_0:0:915249876
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri): 0
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z : Nu stiu
Idee la numele echipei : quaLiTy.Iar tagul sa fie Lq. De exemplu : -Lq- >bLaCk^
Imagine
Imagine
1. In viata exista o singura regula: sa nu ai incredere in nimeni!
2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!

Re: JOIN IN MY TEAM

#4
In acest moment mai sunt 2 locuri disponibile !

Khrys si Game au fac parte in acest moment din echipa mea.

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: JOIN IN MY TEAM

#5
Nume : game.
Varsta : 16 ani
Steam(on/off) : on
Steamid(daca e on) : STEAM_0:1:67704832
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri) : 3
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z : Nu stiu sincer, n-am jucat pe o harta de genul care sa aiba locatia pisica sau z.
(Cu aceasta intrebare vreau sa vad care stie in adevar ceva mix)
Idee la numele echipei : ECS - Nume
Imagine
Imagine
Imagine

Re: JOIN IN MY TEAM

#6
Nume : Cristian
Varsta :16
Steam(on/off) : OF
Steamid(daca e on) : -
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri) : 2-3
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z : Sincer habar nu am :)
(Cu aceasta intrebare vreau sa vad care stie in adevar ceva mix)
Idee la numele echipei : Eu zic ca e oke ce a spus Game cel cu "ECS" :-bd
A fi curajos nu inseamna a te arunca inainte in primejdie cu orice risc,ci a fi hotarat sa fi intotdeauna de partea adevarului.

Re: JOIN IN MY TEAM

#7
Nume : Catalin
Varsta : 14
Steam(on/off) : on
Steamid(daca e on) : STEAM_0:0:48066211
Pe cate servere de mix ai jucat(fara sa le enumeri) : pe mai multe...
Daca ai jucat pe server de mix , te rog sa-mi spui , pe ce mapa se afla locatia pisica sau Z : Tuscan parca
(Cu aceasta intrebare vreau sa vad care stie in adevar ceva mix)
Idee la numele echipei : Nu stiu.
Ultima oară modificat Vin Noi 28, 2014 10:00 pm de către BackInBlack55, modificat 1 dată în total.
THE BEAST IS ON
Imagine


Voturile mele 13935 13949 13952 13979 14002 14016 14030 14171 14191 14230 14289 14363 14381 14403 14437 14461 14493 14532 14557 14603 14617 14671 14713 14790 14813 14845 14867 14910 14945 14981 15007 15067 15096 15129

Re: JOIN IN MY TEAM

#8
Backinblack la mine in echipa .
Mai este loc de o singura persoana .

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: JOIN IN MY TEAM

#10
Keep waiting :D

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Discutii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator