Re: [Propunere]"Scoala" C++ .

#11
Va ajut eu :) . Sunt anul 3 la Informatica :)

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Propunere]"Scoala" C++ .

#14
Propunere acceptata.
Categoria a fost creata.
Iar astazi voi da drumu si la forumuri, imediat ce vor fi si modelele gata.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Propuneri forum”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori