Numele tau in Joc:>[Shooter]<>[Game]<
Numele Adminului reclamat:dependenTT (VIP)
Data si ora:-
Harta:zm_snow_mix
Motivul reclamatie:JET la nemesis+LM
Dovada: http://imgur.com/2I8IBcU,qhTooGR http://imgur.com/2JOsPZW
Re: [reclamatie dependenTT]
#5
, nu avem nevoie de asa jucatori care au grad vip si sunt paraleli cu regulamentul . Remove direct Cel care este stăpânul minţii sale este stăpânul Universului.
Voturi : 11998-12050-12145-12200-12256-12346
Va astept pe Zm.Europacs.Ro
Uneori trebuie sa pierzi ca sa poti castiga !
Voturi : 11998-12050-12145-12200-12256-12346
Va astept pe Zm.Europacs.Ro
Uneori trebuie sa pierzi ca sa poti castiga !
Re: [reclamatie dependenTT]
#6
A pus lm la nemessis
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [reclamatie dependenTT]
#8Reclamatie rezolvata.
Ieri i-a expirat si VIP-ul.
Ieri i-a expirat si VIP-ul.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!





