[Cerere Slot]Ruben

#1
Nume real:ruben
Nume in joc:Ruben
Varsta:16
Email:ruben_ene@yahoo.com
Ore jucate:9 ore
Voturi: nam deoarece nustiu cum se facof
Steam (ON/OFF):off
De unde ai aflat de server?:dupa lista cu servere freakz
Ai citit regulamentul?:Da
Orele în care ești dispus sa stai pe server:de la 14:30 in sus
De cât timp joci pe server:1 an jumate sunt jucator vechi si acum am inceput iar sa m joc adica acum 1 an asa daca era aveam vro 4 ani daca ma mai jucam

Motivul pentru care vrei Slot:sa nu mi se mai fure amoo

Acceptati va rog..;)
;)

Re: [Cerere Slot]Ruben

#2
Dacă tot nu știi sa votezi, măcar regulamentul sa îl fi citit :CONTRA:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot]Ruben

#5
:CONTRA:
Idem Colegi mei !!
Zm.europacs Voturi: 12057,11990,11967, 11947, 11933, 11916, 11692,11681, 12067,12082, 12101, 12116, 12127,12136,12143, 12145,12160,12163,12172,12186,12205,12213, 12227,12237,12340,12357,12370,12388,12397, 12424

Zm.europacs.ro
Imagine
Imagine

Re: [Cerere Slot]Ruben

#6
:CONTRA: Nu respecti cerintele !
Cel care este stăpânul minţii sale este stăpânul Universului.



Voturi : 11998-12050-12145-12200-12256-12346



Va astept pe Zm.Europacs.Ro



Uneori trebuie sa pierzi ca sa poti castiga ! ;)

Re: [Cerere Slot]Ruben

#7
:CONTRA: nu ai voturi.
Ma puteti gasi pe:
Mess:claudiu_filip_02
skype:claudiu.filip7
Sau pe CS:pe serverul ZM.EUROPACS.RO cu numele de CwDyTza
Imagine

Re: [Cerere Slot]Ruben

#8
:CONTRA: nu respecti conditile!
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu <3
----------------------------------------------------------
Imagine

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915

Re: [Cerere Slot]Ruben

#9
Cerere respinsă.
Nu ai citit regulamentul iar ceilalți sunt împotriva acestei cereri.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori