propunere mapa fy_snow_orange

#1
Propunere: mapa fy_snow_orange
Print-uri(daca este cazul): nu
De unde v-ati inspirat:de pe alt servr
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: e o mapa faina si cum nu avem mape mici sunt sigur ca o sa le placa playerilor
Descrierea propunerii:

Re: propunere mapa fy_snow_orange

#2
http://www43.zippyshare.com/v/60744696/file.html

Aici e mapa ! E probata de mine , pe serverul meu si functioneaza .

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: propunere mapa fy_snow_orange

#3
Hartile urmatoare au fost scoase : de_abaddon
de_cbble
de_minestorm
cs_assault_iarna
fy_ski
cs_italy32
de_nuke_1337
de_factor_long
de_industro
de_pglzone
de_amr
cs_siberia
cs_deathmatch


Propunere acceptata
Harta a fost adaugata.
[bulina]Skype : florinciprian94[/bulina]
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator