[Propunere] Mape Fy

#1
Deci eu tot am postat ogramada de mape , insa Cristi nu le-a bagat ... Hell , sa le bagi tu macar !

Propunere: Mape Fy
Print-uri(daca este cazul): http://www19.zippyshare.com/v/70144911/file.html
De unde v-ati inspirat: My server
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: Da
Descrierea propunerii: Mape mici , numai bine de jucat pana la 6/7 vs 6/7 . Atentiune ! Mapele merg la mine pe server ! Eu le-am probat , deci Hell , doar trebuie sa le adaugi continutu in cstrike :X


In cateva ore vin si cu mape super faine de timp "aim" , doar le probez la mine pe server :)

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Propunere] Mape Fy

#4
Până sâmbătă tot aştept hărţi.sâmbătă şi duminică numa de asta mă voi ocupă.
de asemenea aştept propuneri cu hărţile ce nu sunt jucate,şi ar trebui scoase.

Edit :
Propunere acceptata .
Hartile sunt in curs de adaugare .. in 10 min de la acest post vor fi adaugate pe srv
[bulina]Skype : florinciprian94[/bulina]
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori